Klacht: Omruilen ondeugdelijke Alcatel Pixi 4

op 22 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Eind augustus kocht ik een Alcatel telefoontje voor in de schooltas van mijn zoon voor een leuk prijsje, namelijk 49,95.

Na de eerste week was al duidelijk dat de batterij niet goed werkte. Binnen no time leeg en van 87 procent naar 0 procent in twee minuten.

Teruggegaan naar de winkel binnen de twee weken en na enige discussie werd de telefoon omgeruild voor een nieuwe Alcatel Pixi 4.

De nieuwe telefoon deed het eigenlijk nog slechter dan de eerste. Batterij zelfde probleem, maar nu deed ook de WiFi het zeer slecht.

Vandaag weer teruggegaan. Eerst met Mediamarkt gebeld omdat ik vier dagen na de twee weken pas kon komen, maar de medewerkster aan de telefoon verzekerde mij er van dat dat in dit geval (een tweede defecte telefoon) geen probleem zou zijn om het artikel terug te brengen!

En wat zegt de Klantenservice…tja die kan ik alleen nog opsturen. U bent vier dagen te laat en nu wordt het een reparatie. Dus IK draai op voor jullie ondeugdelijke voorraad! IK mag wachten tot deze gloednieuwe telefoon van reparatie terugkomt. DAT is jullie service.

Dat jullie mij als vaste klant kwijtraken om 50 euro leek jullie niet zo te interesseren. En dat ik het reparatie formulier liet aanpassen vonden jullie maar vervelend. De zin waarin je akkoord moet gaan met REPARATIE KOSTEN bij een garantie geval is nogal belachelijk toch?

En zeggen dat een ‘toestelletje van 50 euro’ nu eenmaal niet zo goed presteert als een duurdere lijkt me iets om voortaan op het kaartje onder de telefoon in de winkel te zetten. Goeie binnenkomer!

Ik wil mijn geld terug voor twee keer een ondeugdelijk apparaat.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pippo6666