Klacht: Omhuilgarantie!

op 28 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Maandag wordt bij mijn vader een koelkast geleverd en de oude koelkast opgehaald. Bij het uitpakken blijkt er een beschadiging onder aan de deur te zitten. Mijn vader neemt telefonisch contact op en stuurt foto\’s over de mail.Hij moet zelf weer terugbellen om te vragen of de foto\’s goed aangekomen zijn… De foto\’s zijn niet goed volgens mediamarkt. Hij stuurt een volgende mail……geen reactie……hij belt mediamarkt weer op; de bijlages kunnen niet worden geopend. Wederom een mail met foto\’s…..geen reactie! Zijn kleinzoon neemt het de volgende dag van hem over omdat een tegenreactie uitblijf …of de foto\’s goed zijn doorgekomen. Die zijn goed doorgekomen. De volgende avond bel ik en wil weten wanneer die koelkast omgeruild gaat worden. De onvriendelijke jongen aan de telefoon, vind het blijkbaar grappig dat de kaas al schimmel vertoont. Ik vind het helemaal niet grappig! Mijn vader is 77 jaar! Maargoed die jongen zegt een omruiling te hebben geregeld op donderdag de 29e en hij beloofd 2 mails te sturen; 1 van levering op 29-6 en 1 van ophalen beschadigde koelkast op 29-6.
Helaas geen woord gehouden! Mijn vader ontvangt vandaag wel een mail met een kort tevredenheidsonderzoek. Die vult hij inmiddels behoorlijk ontevreden in met een klacht.
Vanavond volgt een mail dat de omruiling niet kan plaatsvinden op 29-6 maar WAARSCHIJNLIJK op 30-6.
Nu bel ik (zijn dochter dus) ik geef aan dat de omruiling op de 29e is toegezegd en dat daar bewijs van is er vanuit gaande dat de telefoongesprekken worden opgenomen …toch? met de medewerkster kom ik niet verder.. ik vraag naar de leidinggevende; die is er niet.. ik vraag naar de klachtenprocedure; dat weet zij niet. Zij weet alleen dat zij geen informatie of namen door mag geven en dat zij ook niet mag beloven dat de koelkast de 30 wordt omgeruild. Wat een waardeloos gebeuren daar.

Ijskast moet worden opgehaald en geld retour!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben G.