Klacht: Omboeken naar AirTanker

op 15 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Precies op de dag dat je een stoel met voorkeur kunt boeken (30 dagen voor terugvlucht) krijg je de mededeling dat je vlucht wordt omgeboekt naar AirTanker. Hoe bewust wordt dit gedaan onder het mom van dat het vliegtuig wat in eerste instantie gepland stond voor onderhoud uit de dienst wordt gehaald. Dit is dus een zeer bewuste actie en vindt frequenter plaats bij TUI. Je hebt dan geen schermpje meer om bijvoorbeeld een film te kunnen kijken op een vlucht van ruim 10 uur.
Lekkere service. Wilde juist ivm trombose meer beenruimte en ook al deze stoelen waren direct niet meer beschikbaar. Behoorlijk schandalig zoals er met je wordt omgegaan. Wat kan men hier aan doen en wat is een terechte compensatie???

Met een stoel met meer beenruimte en een terechte compensatie voor geringe service aan boord

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cas1kohn