Geachte heer/mevrouw,
Ik kocht vandaag een pak Cornetto's bij de AH, maar deze waren niet zoals ik ze gewend ben.
In plaats van zacht roomijs, zat dit ijs vol ijskristallen.
Absoluut niet lekker om te eten.
Kunt u mij vertellen hoe dit komt en... Lees meer
Beste,
Wij hebben een pak cornetto van u gekocht en het karton en de verpakking zat vol met plakkerig wit spul (waarschijnlijk uitgedroogd ijs). Het geeft af en blijft overal aan plakken als je het ijsjes hebt gehouden.
Het gaat hierover een... Lees meer
Bij het uitpakken van een cornetto ijs normaal formaat, zit een hoorntje met daarin weer een verpakte minicornetto. Heb hier foto van gemaakt.
Dit is duidelijk een produktiefout, want de nootjes zitten ergens tussen het roomijs, terwijl ze normaal gesproken boven... Lees meer
Ik heb vandaag een doos cornetto's gekocht en tot mijn verbazing was de hoorn heel zacht. En het leek wel karton Lees meer
Bah. Koop je cornetto is de koek verschikkelijk slof. Niet van jullie gewent Lees meer
Hallo.
Ik heb vandaag 4 mei 2015 de cornetto mini mix gekocht bij de albert heijn. Toen ik na thuiskomst het ijsje wilde nuttigen was het koekje of hoorntje van de cornetto slof. Niet erg lekker dus. Dit gold ook voor... Lees meer
Goedendag,
Mijn dochter heeft een noten allergie en was altijd verzot op de cornetto's.
Deze kan ze al jaren niet meer eten...tot heel veel verdriet...
Nu is t zo dat ze bij t tankstation echter cornetto's hebben zonder nootjes.....Hier zit een doorzichtige... Lees meer
Dit ijsje trof mijn dochter aan in een doos van acht stuks cornetto's. Dit was een van de eerste vier. Hoe zou de rest zijn? Wat kunnen jullie hier aan doen? Lees meer
Wij eten heel graag raketjes van ola alleen bij deze raketjes missen de kop ik wilde er een foto bijvoegen maar de foto is helaas te groot Lees meer
12 stuks Festini, aardbei, gekocht bij Albert Heijn, en hier zit een (chemische) smaak aan. Smaakt duidelijk anders dan gewoonlijk.
De info op de verpakking: 11.2016 L4330AS004 00:02 Lees meer