Beste ola
Mijn man eet gisteren een ijsje (split) van jullie en er zat een stuk van 2 cm ( ijs stokje in) dit lijkt mij niet normaal .. mijn zoontje zat op dit moment ook een split ijsje te... Lees meer
Geachte Ola!
Ik wilde zojuist een heerlijke cornetto eten, maar tot mijn verbazing zat het blauwe papier ook in mijn ijs. Het lijken 2 ijsjes, 2 hoorntjes zitten erin.
Ik zal een foto meesturen, dat is duidelijker voor u.
Met... Lees meer
L.S.,
Vorige week kocht ik na een aantal jaren weer eens een Viennetta ijsstammetje. Echter wat een teleurstelling!
Dit was niet de vertrouwde smaak van vroeger. Smaak is gekelderd naar een 3e rangs product. Ook de krokante chocoladelaag zat alleen maar in... Lees meer
Beste,
Ik heb een doos rakketjes waarvan de stokjes heel erg kleinkort zijn aan de onderkant. Dit is erg vervelend aangezien ik mijn ijsje hierdoor niet goed kan vast houden. Lees meer
Sinds kort in de supermarkt een onvoorstelbaar lekker ijs gehaald van Ola met de naam Liuk.
Fantastisch Citroën sorbet ijs onbeschrijfelijk lekker.
Complimenten voor dit ijsje Lees meer
Ik koop altijd de perenijs van festini met het groene papiertje. Dit is het waterijs wat ik lekker vind. 3 Weken geleden 2 dozen gekocht bij de Jumbo. Nu weet ik dat het vrij warm is en veel verkocht wordt.... Lees meer
Ik was heerlijk mijn ijs aan het eten toen ik iets blauws zag zitten heb het eruit gehaald en tot mijn verbazing was het plastic toen nog een ander stuk ijs gesneden die was ook blauw en daar zat nog... Lees meer
Het jurkje van mijn dochter is verknoeid door een waterijsje! Tijdens een uitje een twister ijs gekocht , jurkje zat vol met gesmolten ijs , dus uitgedaan, s Avonds gewassen , s morgens nog een keer gewassen met vanish ,... Lees meer
Vanwege het hete weer worden er op het moment veel ijsjes gegeten. De split is hier favoriet en in de vorige doos vonden we een mislukt ijsje waarbij de sinaasappel buitenkant tot ongeveer de helft doorliep en de vanille binnenkant... Lees meer
Mijn dochter en kleinkinderen zijn dol op de ijsjes Solero. al een tijdje lopen zoeken. nu had ik Solero bio mee genomen, want er waren geen Solero Exotix. 4 pakken zelfs !!! belachelijk klein ijsje, 5 voor 3,49. Nu... Lees meer