Klacht: Offerte voor keuken is meteen een koopoverdracht

op 16 juli 2012 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Aangegeven dat er interesse is voor een keuken. Keuken kampioen maakt gebruik van goedgelovigheid door een koopoverdracht te laten tekenen. Terwijl er duidelijk is aangegeven dat er niet per direct een wens is voor een keuken, maar in de toekomst. Vervolgens zitten wij vast een keuken twv 12.000 waar wij nog geen behoefte aan hebben!

De keuken kampioen geeft geen ruimte om te orienteren, maar stellen afname meteen verplicht! Annuleringskosten van 30% worden in rekening gebracht. En uiteindelijk komt de zaak bij een incassobureau.

Vervolgens nemen wij contact op met de vestigingsmanager te HOOFDDORP, die tevens ons de keuken ”verkocht” heeft. Hij stelt voor een deel van de kosten van de incassobureau te betalen en met een aanbetaling van €500 mogen wij op later tijdstip een andere keuken uitkiezen.

Vervolgens loopt hij weg om een gesprek te voeren en bij terugkomst is zijn houding volledig veranderd en eist dat wij het totaalbedrag moeten voldoen. Ik ben ontzettend verbaasd over de gang van zaken. We worden nog niet de winkel uitgeschopt midden in de winkel waar alle klanten nog bijstaan. Terwijl het begin van het gesprek goed verloopt veranderd alles na zijn telefoongesprek.

Zeer asociaal hoe de keuken kampioen met zijn/haar klanten omgaat! Ze komen de gemaakte afspraken niet na, en willen interesse interpeteren als een definitieve aankoop.

Wij willen uit principe rechterlijke stappen ondernemen!

Wij willen dat de eerste afspraak die gemaakt is met de vestigingsmanager van Hoofddorp nagekomen wordt. Dat een deel van de kosten (€166) en een aanbetaling van €500. vervolgens worden de annuleringskosten (30%)verrekend met de nieuwe keuken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Keuken Kampioen

Heeft op 13 december 2012 om 13:48 geantwoord

de aankoop van de keuken is kosteloos geannuleerd

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Demirel