Klacht: Offerte is opeens koopovereenkomst?!!! Oplichting!??!

op 23 oktober 2013 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij zijn vorig jaar naar filiaal Middelburg geheel vrijblijvend naar een keuken wezen kijken. De verkoper had wel zo’n mooi aanbod, we kregen op alles 40 % korting. Wij waren alleen nog bezig met een ander huis en ons huis moest verkocht worden. Geen probleem als het zo ver was konden we de keuken met de kortingen bestellen. Huis niet verkocht? Geen probleem dan gaat het niet door.
Een jaar laten krijgen wij opeens een factuur van 20077,- in huis!! En als we willen annuleren dan zijn er kosten van 6023,-!! De offerte blijkt een koopovereenkomst te zijn.
Hoe wil keukenkampioen iets leveren zonder dat er een definitieve koopovereenkomst is? En de maten en welke keuken dan?
Dit is echt grote oplichting! Pas dus heel goed op met KeukenKampioen!!

Ik lees hier veel soortelijke ervaringen met KeukenKampioen, wij zijn echt niet de enige die dit hebben meegemaakt.

Wij zullen nog wel even bezig zijn met onze advocaat helaas.

Hopelijk kan ik iedereen waarschuwen voor deze praktijken.
Keuken Kampioen kan het alleen nog netjes oplossen door kosteloze annulering, wij zullen dan ook eerlijk vertellen dat het netjes is oplost maar TEKEN NIETS bij Keuken Kampioen, of liever gezegd bestel er niets.

Kosteloze annulering van de order zoals bij andere gedupeerde.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Heeft op 24 oktober 2013 om 07:59 geantwoord

LET OP mensen! KeukenKampioen doet nu net of het opgelost is door status op opgelost te zetten. Hier is dus niets van waar!!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 24 oktober 2013 om 09:54 geantwoord

Deze zaak is in behandeling bij de juridische afdeling. Graag hierover met hen communiceren zoals in ons schrijven dd 16 oktober jl aangegeven.
We vertrouwen erop in goed onderling overleg tot een oplossing te komen

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Keuken Kampioen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door defeijter50