Klacht: Offerte

op 20 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Geachte,

Ik heb veel geduld, maar mijn geduld is niet oneindig.

Wij hebben op 29-05-2016 een offerte opgemaakt met keukenkampioen Breda.
We zij in eerste instantie héél vriendelijk onthaalt en we hebben uiteindelijk onze overeenkomst voor een keuken opgemaakt.

Op de dag zelf werd er afgesproken dat we een duidelijkere offerte zouden krijgen die week met de uitsplitsing van de BTW.
Begin juni vroeg ik zelf om een nieuwe, aangepaste offerte – een offerte waarop een uitsplitsing wordt gemaakt tussen de producten waar 21% btw op wordt verrekend en de producten waar 6% btw op wordt verrekend. Ondanks verschillende mails heb ik deze nog steeds niet gekregen. Wel kreeg ik telkens de vraag of ik reeds een recensie had geschreven op uw site – iets wat men eigenlijk pas schrijft nadat de keuken geplaatst zou zijn, en de leverancier aan alle wensen van de klant heeft voldaan.

De ondertussen doorgestuurde offerte is niet de afgesproken prijs met het filiaal.
De prijs was afgerond op ± €14950. Hiermee gingen we akkoord maar de doorgestuurde aangepaste offerte voldoet niet aan onze wensen.

De prijsofferte die ik d.d. 29 mei ondertekende is ondertussen ook niet meer geldig volgens artikel 4, 1e lid van de algemene voorwaarden.

Over die algemene voorwaarden gesproken: ook hier leek het of ik aarde en hemel moest bewegen voor ik deze eindelijk mocht ontvangen. Nochtans beschikt de verkoper over een dergelijke informatieplicht. Daarnaast bel ik met filiaalverantwoordelijke en die wilde mij enkele telefonisch te woord staan en wilde geen moeite doen om mijn e-mails te lezen want dan zou hij wel even bezig zijn. daarnaast moest ik voor annulatie 30% betalen. Wat doet Keukenkampioen voor het bezorgen van de onjuiste offerte 4 maanden na data?

Kortom zijn we uiterst ontevreden over de service en beleefdheid die vanuit Keukenkampioen Breda ons toekomt.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Annulatie van het contract

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer / mevrouw, Wat spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken tot nu toe en dat u daarom de order wenst te annuleren. Ik neem uw melding hoog op en zorg ervoor dat er spoedig contact met u wordt opgenomen hierover. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 04 november 2016 om 15:42 geantwoord

Beste meneer / mevrouw,

Naar aanleiding van deze klacht heeft onze regiomanager meermaals getracht om een afspraak met u in te plannen in ons filiaal. Klanttevredenheid staat namelijk erg hoog in het vaandel bij ons. Helaas heeft u de laatste afspraak afgezegd. Nogmaals gaat onze voorkeur er naar uit om u weer als tevreden klant te krijgen. Hiervoor mag u contact opnemen met onze regiomanager, de heer van der Lee.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 07 november 2016 om 16:16 geantwoord

Beste,

De klacht is helemaal nog niet opgelost.
Er is telkens via e-mail gereageerd en op tijd is de afspraak verzet naar 11-12-2016 om 11u.
Ik heb de datum verzet van de afspraak omdat ik door een lastigheid van mijn zwangerschap niet kon komen.
Ik wacht graag af tot onze volgende afspraak voor de klacht als opgelost wordt geregistreert.
De agenda's voor de afspraken moeten tevens ook overeen komen...

Mvg,

Hanifa

Alle klachten die gemeld zijn door hch