Klacht: Nuon liegt me voor de zoveelste keer voor

op 13 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Mijn klacht is dat ik meerdere malen heb gebeld wat me al zeer ergerde is die lange wachttijd.
En dat die medewerkers de schuld maar op een ander afschuiven.
Want zelf hebben ze nooit schuld.
Er was een betalings regeling afgesproken en ik had hier een bevestiging van gehad echter krijg ik weer een dreigbrief Nuon staat hierom erg goed te boek over dreigbrieven sturen ,maar als het over een regeling gaat weten ze nooit niks.
Ze zouden bij ons de regeling tegelijk met het termijn bedrag afschrijven echter is dit niet gebeurt en kreeg de bank de schuld terwijl er geen saldo problemen waren.
Nuon maakt zich er behoorlijk makkelijk en agressief vanaf.
Dat maakte ons zo moedeloos na het zoveelste bellen denk je het is opgelost maar nee een regeling kan nuon niet nakomen.
Waarop we besloten na het zoveelste breek je nek telefoontje even Essent te bellen zo van neem ons direct over zodat we bij de agressieve nuon weg zijn.
En essent heeft on aangemeld maar als nuon dat hoort dan gaat Cindy Kroon ineens wel leuk en aardig doen zo van het betreurt mij dat uw overgaat ja vind je het gek het is haar eigen schuld want als ik me klanten zo moest behandelen dan liep ik gelijk al weg en sloot de zaak voor klant vriendelijkheid krijgt de nuon een 2.
Ze willen niet luisteren jij krijgt de schuld en oplossen nee maar zeg je ik ga over nou dan begint het geslijm.
Dan willen ze niet dat je overstapt.
Had best klant willen blijven maar na het zoveelste gelieg.
Had ik het echt gehad inmiddels ligt het bij een incasso bureau doet me weinig spreek daar wel een regeling mee af.
Nuon hoeft mij niet meer te benaderen want ik trap niet meer in die leugens in en ik zal nuon niet aan mensen aanraden.
Ze zijn mij te agressief en klantvriendelijkheid is niet te zoeken.
Ze hadden beloofd dat alles goed was met de betalingsregeling en nu dit weer Nuon heeft deze nooit in het systeem ingevoerd daarom kreeg de klant de schuld.
Ach ja leuker kunnen we het niet maken wel moeilijker.
We gaan over naar Essent en daar is de klantvriendelijkheid en geduld optimaal.
Wil best bij Nuon blijven maar niet op deze manier en zeker niet met een hoop leugens want daar is niemand mee geholpen.

Ik lijk wel gek om het te vragen.
Graag gebeld worden en goede afspraak omtrend betalings regeling.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 15 januari 2014 om 11:09 geantwoord

Beste Janalovesskary,

Op deze website lezen wij j eklacht over de betalingsregeling van Nuon. Graag nemen wij telefonisch contact met je op om dit te bespreken.

Joeri
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary