Klacht: Nuon exclusief

op 08 mei 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Paar weken terug cadeau gekozen: weerstation
Geïnstalleerd en dergelijke volgens gebruiksaanwijzing maar hij blijft zon aangeven, ook als het regent!!!!
Al bericht gestuurd via mail maar nooit wat gehoord!!

Goed werkend weerstation opsturen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

3 maanden geleden - Goedemiddag Catlover76, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het weerstation het niet goed doet en dat je nog geen reactie hebt gehad naar aanleiding van je bericht hierover aan ons. We gaan het langs deze weg voor je uitzoeken en neerleggen bij onze collega's van Nuon Exclusief. Zodra we meer weten, ontvang je bericht. Excuses voor het ongemak. Hartelijke groet, Barry, Nuon Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 08 mei 2017 om 15:18 geantwoord

Op maandag 14 april hebben we je de volgende e-mail gestuurd. Ik ga ervan uit dat we hiermee je vraag hebben beantwoord. Anders horen we het graag.

\"Wat vervelend dat het weerstation niet goed werkt. U kunt het artikel retour sturen onder begeleiding van de pakbon of, indien u deze niet meer heeft, onder begeleiding van een brief waarin u het volgende vermeldt: - Ordernummer en klantnummer - deze kunt u vinden in uw online Nuon Exclusief-account - Uw naam en adresgegevens - De reden van retour - Of u een nieuw product wenst of uw punten retour wenst te ontvangen U kunt het artikel kosteloos retourneren aan: Nuon Exclusief Antwoordnummer 6068 5902VB Venlo Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groeten, Rick Mosch Nuon Exclusief\"

Alle klachten die gemeld zijn door Catlover76