Klacht: Nul communicatie over zogenaamde tegemoetkoming na annuleren vakantie

op 12 mei 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste week corona uitbraak werd via Messenger medegedeeld dat het weekend weg geannuleerd ging worden. Prima, dat was ook te verwachten. In de tussentijd al tig keer contact gehad over wanneer de voucher moet komen. Binnen 2 wkn moet je hem hebben ontvangen is de grootste onzin na 1 uur telefonisch in de wacht te hebben gehangen! 2 maanden verder en nog steeds geen compensatie of überhaupt update over de situatie!! Echt schandalig hoe ze met klanten omgaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik de voucher in mijn mailbox heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milouj