Klacht: Niet leveren van producten

temink63 op 02 juni 2024 over NuBuiten in de categorie Algemeen, Bouwmarkten, Tuincentra

Goedendag

Wij hebben via NuBuiten.nl een bestelling gedaan voor het plaatsen van een schutting.
Op 29 april besteld binnen 72 uur geleverd adverteren ze mee, niet dus.
28 Zweeds rabat was niet leverbaar in 3 m wel in 4 m moet ik 100 euro meer betalen en een meter weg gooien wou ik niet.
Dan waren ze er weer wel maar later leverbaar 22 mei ,prima.
23 mei niet geleverd gebeld gemaild terug bel verzoek niet gereageerd.
27 mei gemaild wordt 29 mei geleverd .
30 mei niks gehoord niet geleverd.
gebeld wordt niet opgenomen, naar aanvraag offerte gebeld opgenomen doorverbonden meer dan 30 min in wacht weer weg gedrukt. terugbel verzoek gemeld , gemaild. gechat op website
geen reactie.
vrijdag mail het word 26 juni nu was poortdeur douglas op stalen frame niet leverbaar.
we hebben een bestelling met nog 2 tuindeurkozijnen betonpallen enz een bestelling van 1900 euro en betaald.
Ik heb er geen vertrouwen meer in.
De woorden communicatie en service kennen ze niet .

Dat het zo snel mogelijk geleverd word en kunnen garanderen dat het ook komt op die datum.
Anders geld terug direct !! niet een dag, week of maand op moeten wachten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over NuBuiten
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NuBuiten

Reactie van de melder van de klacht temink63

2 weken geleden - geen service en communicatie mogelijk

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NuBuiten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door temink63