Klacht: Nu dinsdag namiddag en nog steeds geen folders

op 26 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen folders ontvangen dinsdag namiddag

Gewenste Oplossing:

Folders op maandag in huis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 september 2017 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Goosen,

bedankt voor uw melding.
Zoals zojuist telefonisch besproken zijn onze bezorgdagen zondag, maandag en dinsdag tot uiterlijk dinsdagavond 20.00 uur.
U gaf tijdens het telefoongesprek al aan dat u na het invoeren van deze melding alsnog de folders heeft ontvangen. We begrijpen dat bezorging op dinsdagavond of op dinsdag laat in de middag niet fijn is, maar onze opdrachtgevers, de winkeliers, zijn van onze bezorgdagen op de hoogte.

Hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Heeft op 27 september 2017 om 15:01 geantwoord

ga voortaan de folders bij mijn zoon halen die krijgt ze op zondag, is het probleem opgelost en ik kan boodschappen doen.

Alle klachten die gemeld zijn door Welfolders