Mijn Klacht:
Schade Ns
Mijn naam is Colin Elissen, en op 24-02-2025 heb ik mijn fiets gestald in een 24/7 bewaakte fietsenstalling in Bergen op Zoom. Tot mijn grote verbazing ontdekte ik de volgende dag bij het ophalen van mijn fiets dat de bedrading van de fiets was losgetrokken en de accu was gesloopt. Dit was iets wat ik absoluut niet had verwacht, vooral gezien de 24/7 bewaking van de stalling.
Na het incident heb ik direct contact opgenomen met de NS en de situatie aan de politie gemeld, waarna ik aangifte heb gedaan. Volgens de medewerker van de NS moest ik alle relevante documenten, waaronder facturen en bewijsstukken van de schade, sturen naar de postbus in Utrecht voor schadevergoeding. Helaas heb ik vernomen dat de documenten die ik eerder heb gestuurd, niet zijn aangekomen, wat ik erg jammer vind.
De fiets heb ik diezelfde dag naar een fietsenmaker gebracht, aangezien ik de fiets niet meer kon gebruiken door de schade. Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen met een medewerker van de NS, die mij heeft gevraagd om de documenten via e-mail te sturen. Ik hoop dat deze keer alles goed aankomt en dat er snel actie wordt ondernomen om de schade te vergoeden. Helaas zegt ns dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de schade vanwege regelement dat is raar want op het moment dat ik mijn fiets breng bij een 24/7 camera bewaakte fietsenstalling dat de fiets dat tijdens die beveiliging gestript word door iemand die ook nog incheckte met valse pas en mijn fiets beschadigd en besteeld en Ik mijn fiets kapot terug krijgt en niet zoals ik.mijn fiets gebracht hebt vind ik kwalijk ns zegt niks te vergoeden voor hun benoemde 24/7 Beveiligde fietsenstalling zit ik nu.met 775 euro schade die ns niet gaat betalen heel slecht dus noem het voortaan fietsenstalling en geen 24/7 beveiligde camera fietsenstalling
Gewenste Oplossing:
Geen oplossing vergoeden niks
