Klacht: Koppeling kortingsabonnement en chipkaart nog steeds niet opfelost

op 24 oktober 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Al jaren heb ik een kortingsabonnement. Vorig jaar was ik door omstandigheden te laat een kaart die zou verlopen te verlengen. Vervolgens bleek mijn nieiwe chipkaart niet aan mijn kortingsabonnement gekoppeld te zijn. Meerdere malen bellen en in de wacht gezet worden was zonder resultaat. Afgelopen augustus (!) zou het eindelijk opgelost worden en zou het aan een technische fout liggen. Toen ik gisteren incheckte werd er wederom geen korting aangegeven. Vandaag een medewerker aan de telefoon die werkelijk van een andere planeet leek te komen en zeer sloom, onbegrijpend en inefficiënt te werk ging terwijl hij zij zijn uiterste best te doen. Doet de NS dit expres? Ik heb immers geen andere keize dan met hun treinen te reizen dus zal toch moeten in- en Uitchecken zonder korting te krijgen. Help! Een zeer geïrriteerde reiziger.

Zodra mijn chipkaart en kortingsabonnement aan elkaar gekoppeld zijn, ik het teveel betaalde terug krijg en ook een schadevergoeding voor de slechte gang van zaken van de afgelopen maanden waarin het beloofde niet waargemaakt is.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pourquoi