Klacht: Klacht over terugbetaling

op 27 januari 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NS is mij ruim duizend euro verschuldigd, dat heeft geen enkele medewerker in het gesprek in Facebook Messenger ontkend. De eerste medewerker gaf aan dat het bedrag binnen 3 weken na 1 januari terug gestort zou zijn. Dat vind ik op zich al een lange wachttermijn voor zo’n groot bedrag. Op 22 januari was het geld niet overgemaakt en heb ik een hele rits aan tegenstrijdige antwoorden gekregen van verschillende medewerkers. Ik ben beleefd gebleven maar toch resulteerde mijn standvastigheid erin dat er in het laatste bericht door een NS-medewerker werd gezegd dat er over dit onderwerp geen antwoord meer gegeven wordt (met andere woorden: dat ik maar geduldig moest wachten op mijn geld.)

Gewenste Oplossing:

Ik wil morgen (maandag 27 januari) kunnen beschikken over mijn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariekequa