Klacht: Incheckpaal e-tickets Oostvaarders spoor 34 werkt niet

op 22 september 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Proberen uit te checken met zowel e-ticket uitgeprint als e-ticket op mobiel gaf problemen.
Gaat om de paal bij spoor 34 richting Lelystad op begane grond.
Duurde bijna 5 minuten per kaart voordat poortje openging!
Dit is niet normaal.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden als de spiegelglazen regelmatig gecontroleerd worden op beschadigingen bij de paal voor e-tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leozeboss