Klacht: geen afhandeling van klacht

op 29 september 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb op 15 juli jl. een klacht verzoek ingediend .Hiervan ontving ik een ontvangstbevestiging .Geen reactie!
Op 16 augustus idem dito !
Op 23 augustus idem dito !

Gewenste Oplossing:

Als u in uw antwoord steeds vermeld, dat de kiacht z.s.m. wordt afgehandeld bevreemd het mij dat dit nog steeds niet is gebeurd!!!!!
Ik ben pas tevreden, als deze na volle tevredenheid is afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Bimmel