Klacht: eerste klas reizen

op 31 oktober 2019 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

wat een gezellig dagje uit moest worden begon slecht. trein had vertraging, dus we moesten staan van amsterdam tot utrecht. daar we 71 en mn zuster 72 zijn reizen we meestal eerste klas , juist om dit te voorkomen. eindelijk vonden we in utrecht een plaatsje en dat bleek een stilte coupe te zijn. We zaten tegenover elkaar en praatte zachtjes tegen elkaar tot we werden aangesproken door een vr,controleur. Nou schandalig!!!zoals die ons behandelde. We werden bijna van onze stoel getrokken en bedreigd dat ,als we onze mond niet hielden zij ons wel even zou bekeuren en ons uit de trein zou zetten. nou moet u weten,dat wij helemaal geen drukke of uitdagende mensen zijn, dus schrokken hier erg van. ten eerste, betaalden wij een hele hoop geld om eerste klas te reizen en ten tweede wil je dan zeker niet zo aan gesproken worden. Ik moest dit toch echt even kwijt en ben benieuwd hoe u hier over denkt!!! met vr. groet ada kloos. adakloos@live.nl

ja...dat weet ik eigenlijk niet. Wij waren zo geschrokken van die reactie ,,misschien dat we het reisje naar eindhoven nog een keer over kunnen doen, maar dan gezelliger!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ada kloos