Klacht: Abonnement

[email protected] op 16 januari 2022 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede morgen
De NS is van mening dat ik met mijn abonnement fraudeer , en stuurt mij een incasso brief. Heel erg vreemd , aangezien zij een schade claim hebben ontvangen omdat zij Nederlandse Joden hebben vervoerd en ik ook Joodse voorouders heb . Misschien hebben zij een hekel an het Jodendom of de staat Israël . Dit is in strijd met artikel 1 van onze grond wet

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag exuses zien en geen valse beschuldigingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]