Klacht: Aanhoudend wisselende problemen

op 05 mei 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op een gegeven moment kan ik niet meer inloggen met mijn account. Na meerdere chatsessies en weken later is het probleem nog altijd niet opgelost. keer op keer krijg ik nieuwe oorzaken te horen maar nog altijd is de juiste oorzaak niet gevonden.
Na het inloggen moest ik een nieuw account aanmaken en zouden oorzaak daarmee gevonden zijn. Helaas na een week of twee nog altijd geen oplossing. Wederom met de chat aan de slag. Als eerste oplossing krijg ik wederom een nieuw account aanmaken. Ik blijf niet bezig. Ik wil gewoon mijn account kunnen gebruiken Ik wil gewoon kunnen inloggen op Mijn NS Ik wil gewoon kunnen inloggen in de app en ik wil gewoon mijn facturen kunnen inzien.

Nu hebben ze weer een dat er bij sommige klanten een storing is. Ze zijn ermee bezig zeggen ze. Na 2 maanden verwacht ik toch wel een keer resultaat en niet telkens standaard ‘oplossingen’. Houd mij niet op het aan het lijntje maar op de hoogte…..

Ik wil kunnen inloggen op Mijn ns.nl (werkt op dit moment wel weer)
Ik wil kunnen inloggen op de NS app (werkt op dit moment wel weer)
Ik wil gewoon mijn facturen kunnen inzien (na alle gesodemieter ben ik mijn facturen kwijt Ik wil mijn facturen weer zien, ook die uit de geschiedenis)

Samengevat ik wil gewoon een normaal werkend abonnement hebben, geen vreemde dingen dus maar gewoon wat je mag verwachten.

Tot die verwacht ik dat ik in ieder geval met enige regelmaat op de hoogte gehouden word van de stand van zaken rondom het probleem (elke twee weken)

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wfvannorel