Mijn Klacht:
1-Op 13 maart 2018 heb ik mijn jaarnota gekregen met grote fouten,, bij Gas staat de beginstand groter dan de eind stand
27204 – 27957 99247 !! En de verbruik is 1101 m3 , hoe hebben dat berekend dat weet ik niet .
2- in 2017, mijn gas meter was vervangen , dus de nummers van 27 had ik helemaal niet en ik kan dat bevestigen met een e-mail die ik van Eneco had ontvangen op 13-2-2017 dat mijn meterstand was 1431 , dus ik weet niet waarom heb ik deze nummers op mijn nota staan , en daarvoor moet ik 1113 euro moet betalen.
Ik heb een aanvraag om correctie te maken maar hij is afgewezen , de reden is dat in 2017 en 2016 had ik geen meterstanden aan Eneco doorgegeven en dat klopt ook niet , want ik heb e-mail van Eneco op 13-2-2017 dat ze de meterstanden hadden ontvangen.
Vandaag heb ik een dame van de klantenservice op de telefoon gehad , ze zei dat we kunnen geen correctie verzoek doen want ik heb de afgelopen twee jaren geld terug van Eneco gekregen want mijn verbruik was laag !!
Ze wilt me dit jaar meer betalen want mijn verbruik in 2016 en 2017 was laag
En ze zei ook dat ik moet betalen terwijl mijn nota fout is .
Ik heb alle bewijzen en alle mail wisseling en alle bevestigen maar ik weet niet wat moet ik nog doen , ze willen geen correctie maken.
Gewenste Oplossing:
Correctie maken en de meterstanden laten corrigeren en een nieuwe nota ontvangen.
