Klacht: Slechte bezorging

pietjever op 07 april 2024 over Noordhollands Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Dinsdag 2 april geen krant, zaterdag 6 april geen krant beide dagen een krant gekocht dat kost 3,89 voor de dinsdag voor de zaterdag 4,98 dat is 9,87 dan krijg je als compensatie 2 keer 1,96 dat is 3,92 ik vind het verschil erg groot.Dan wordt het abonements geld ook nog eens verhoogd een hele slechte zaak,wij zijn al meer dan 50 jaar abone maar we gaan bijna zo ver om de krant op te zeggen als u nu voor al die ellende met bezorging nu eens een voordelige aanbieding doet gaan we er aan denken om de krant te houden.

Een voordelige aanbieding van de krant

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Noordhollands Dagblad
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhollands Dagblad

Reactie van de melder van de klacht pietjever

1 maand geleden - Wanneer krijg ik een reactie van het Noord Hollands Dagblad.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhollands Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht pietjever

1 maand geleden - Ik zou nog een email krijgen van de afspraak die we gemaakt hebben maar tot nu toe niets ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door pietjever