Klacht: nog steeds geen koelvriescombinatie

op 16 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 7 Februari een koelvriescombinatoie online gekocht en direkt betaald.de belofte was de volgende dag levering.Na 2 dagen gebeld.Het was druk omdat de btw weg weken net waren geweest.Kon ietsje langer duren.Na 4 dagen gebeld.Zelfde verhaal.Klacht bij de klantenservice online ingediend,kreeg een standaard bericht terug.Later nog een keer,daar heb ik helemaal geen antwoord op gekregen.Toen maar weer gebeld om de koelkast af te zeggen op de 13e Februari.Dat kon niet omdat de koelkast al bij PostNl was.Ik kon de koelkast alleen aan de deur weigeren….
Nu zijn we op 16 Februari en ik heb nog steeds geen koelkast,niet eens een bericht van bezorging,terwijl mij de derde keer dat ik belde,mij verzekerd is,dat zodra de koelkast bij PostNL was, ik direkt dezelfde dag een email van bezorging zou krijgen.

Of direkt geld terug,of vandaag bezorgen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rataplan65