Klacht: Nog steeds geen internet

op 26 mei 2021 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Mijn internet zou 21 mei actief zijn maar nog steeds niet actief ze zijn heel aardig tot dat je contract heb daarna hebben ze gewoon schijt aan je je wordt gewoon belazerd ik heb geen internet maar ik betaal ervoor

Als mijn contract stop gezet wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 02 juni 2021 om 12:56 geantwoord

Beste meneer Boylu,

Heel vervelend om te horen dat onze diensten niet naar behoren werken na installatie. Onze monteur heeft aangegeven dat er inderdaad sprake is van een tegenvallende verbinding en dat er fysiek iemand dienst langs te komen om dit te verhelpen. Op 21 mei hebben wij u hierover twee keer telefonisch gesproken waarbij u helaas niet bereid was een dergelijks afspraak in te plannen. Voornamelijk gaf u aan dat deze monteur diezelfde dag nog diende langs te komen. Ondanks dat wij hiervoor begrip hebben, was dit simpelweg niet mogelijk. Helaas is er vervolgens überhaupt geen afspraak tot stand gekomen.

U geeft aan van de aanmelding af te willen zien. Zojuist hebben wij besproken dat wij dit voor u gaan verwerken. De levering wordt kosteloos opgezegd waarvan u zojuist de bevestiging heeft ontvangen.

Wij vinden het heel jammer dat deze situatie is ontstaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliboylu