Klacht: Nog steeds geen geld terug van de refund

op 25 mei 2021 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2020 zouden wij naar Praag gaan. Onze vlucht werd echter geannuleerd wegens COVID-19. Nu, meer dan een half jaar later, hebben wij nog steeds ons geld niet terug. Op mails wordt niet gereageerd, bellen is onmogelijk en alleen een standaard e-mail over ‘dat ons geld er nog niet is’ lijkt volgens hun te voldoen. Het is ronduit belachelijk. We zijn al minimaal 15 mails verder en hebben nog steeds geen concreet antwoord op de vraag: waar blijft ons geld?!

Gewenste Oplossing:

Zodra wij onze refund hebben ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleemgoud