Klacht: Nog steeds geen folders ontvangen

op 14 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 augustus 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer/ mevrouw Schenk,

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen nu niet aangeven wat er fout gegaan is. Volgende week is de vaste bezorger weer terug. Laten we hopen dat hiermee het probleem van niet ontvangen opgelost is. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door M. Schenk