Klacht: Nix waterdicht horloge

op 14 februari 2018 over Guess in de categorie Kledingwinkels

In februari heb ik een Guess U15061 G1 mens waterpro ionic black chronograph gekocht tijdens mijn vakantie in het buitenland. Ondanks deze spectaculaire benaming voor een horloge kostte deze slechts $ 150,- en hij was volgens de wijzerplaat ook nog eens tot 100 m waterproof.
Keurig met garantie. Na ca, een maand kwam het horloge per ongeluk even in aanraking met water en ja hoor; condens achter het glas.
Dus naar de lokale juwelier die toevallig ook Guess horloges verkocht. Kon opgestuurd worden naar Guess, maar ik moest wel € 15,- verzendkosten betalen. Snap ik. Na enkele weken kreeg ik het horloge keurig opgedroogd weer terug. Reparatie viel onder de garantie. Ongeveer 3 maanden later opnieuw condens achter het glas. Weer opgestuurd (geen verzendkosten) en na enkele weken weer terug.
Eind november vorig jaar weer vocht in het horloge. Weer opgestuurd, maar nu zelf Guess Nederland gebeld (IBB). Keurig te woord gestaan en men zou nu zorgen dat het klokje met spoed gerepareerd zou worden. U raadt het al; het is nu half februari en nog steeds niets. Toch maar weer naar Amsterdam gebeld, maar kreeg nu een goed voor dit soort situaties getrainde dame aan de lijn die bij herhaling slechts wist te zeggen dat Guess geen prijs stelt op rechtstreeks contact met klanten.
Het had naar minj idee Guess gesierd wanneer zij mij bij de 3e keer een nieuw exemplaar hadden gegeven, maar het had van fatsoen getuigd wanneer ze in ieder geval naar mij hadden willen luisteren en werk van mijn klacht hadden willen maken,
Dus: koop geen Guess horloge en wees niet zo naïef als ik om te denken dat wanneer er tot 100 meter diep Waterproof op staat hij ook tegen de regen kan!

Normaal gesproken een blijvend gerepareerd horloge binnen een redelijke termijn.
Nu gewoon een ander horloge

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. de man