Klacht: niks kunnen afspreken

karen arkesteijn op 21 februari 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 weken geleden een kast besteld, na 3 dagen binnen top, helaas dingen niet compleet. na bellen koste 3 dagen en 45 min in de wacht.
nu wil ik missende delen bestellen en zelf ophalen, alleen er is geen tijdsslot voor delft?? al twee weken lang niet. bezorgen vind ik te duur want ik werk in delft en kan het het zo ophalen? tevens is daar geen ruimte voor om te brengen werd me ook al verteld.
45 min in de wacht vandaag en deze jongen kan me gewoon niet helpen, moet morgen maar weer bellen!!!

Gewenste Oplossing:

als er een tijdslot is dat ik mijn spullen kan ophalen.
ziet er nu naar uit dat ik moet wachten tot ze open zijn en dat het onderdeel er dan weer niet is????

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karen arkesteijn