Klacht: niks gehad

op 11 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al 2 weken geen folder gezien

Gewenste Oplossing:

als ik de folers heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 juli 2017 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Mevrouw Snijder,

Als allereerst onze excuses voor de (zeer) late reactie. Uw melding is al in behandeling genomen en ligt bij de bezorgerscoördinator. Wij zijn druk bezig om het probleem op te lossen, en om er voor te zorgen dat u weer wekelijks de folders gaat ontvangen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door toos snijder