Klacht: Nieuwe wasmachine of gebruikt?

op 14 januari 2014 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb op 14 december een aeg wasmachine gekocht. Ik heb er in totaal iets van 5 keer mee gewassen tot zaterdag 4 januari. Toen hoorde ik opeens gerammel bij het centrifugeren, en de trommel maakte geluid als ik deze draaide.
De monteur is vandaag ( 14 januari) gekomen. Wat schetst mijn verbazing? Er zit een bh beugel in de trommel. En ik kan met zekerheid zeggen dat deze niet uit mijn bh’s komen, want daar zitten alle beugels nog in. en ik was mijn ondergoed in de daarvoor bestemde zakjes.
Ik vraag mij nu dus af of ik wel een nieuwe machine heb gekocht. Ik vermoed dat ik een gebruikte heb gekregen,maar heb er wel het volle pond voor betaald.

Eerlijkheid naar de klant toe. En een percentage van de aankoop terug op mijn rekening

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

Bericht van AEG

3 jaren geleden - Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren met uw nieuwe wasautomaat. Uit ons systeem (en zoals u zelf ook aangeeft) blijkt dat de technicus een BH beugel uit het apparaat heeft verwijderd. Helaas is het voor ons niet mogelijk om na te gaan of u een nieuw of gebruikt apparaat heeft gekocht aangezien het apparaat niet bij ons is aangekocht. Wij raden u aan contact op te nemen met de leverancier van het apparaat om uw klacht voor te leggen. Wij als fabrikant kunnen helaas niet aan uw verzoek voldoen. Met vriendelijke groet, Els Webteam AEG

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

AEG

Heeft op 25 november 2014 om 15:07 geantwoord

Het is door ons niet te achterhalen of het apparaat nieuw geleverd is.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marisvw