Klacht: nieuwe tv 2 gewerkt daar defect

op 18 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Hallo,

Heb op 11-06-17 een philips tv gekocht bij de mediamarkt online, omdat er niet veel meer waren en dit een mooie aanbieding was heb ik hier voor gekozen er een te bestellen.
Ik kon de tv pas op 08-07-17 aansluiten(privé omstandigheden) toen heeft de tv gewerkt 2 uur aangestaan, na ongeveer 3 uur wilde ik weer de tv aanzetten en dit lukte niet.( tv deed helemaal niets meer) heb gelijk gebeld met mediamarkt en verschillende dingen besproken/gedaan de conclusie was dat ik de tv moest opsturen omdat deze helemaal niks mee doet.
Heb op 13-07-17 een bevestiging gekregen dat mediamarkt de tv hebben ontvangen. Heb op 14-07-17 contact gehad met mediamarkt en aangegeven dat ik niet kan/wil om ongeveer 20 tot 30 zonder tv kan zitten, het is vakantie kan door privé omstandigheden niet weg en heb de kinderen 2 weken, de helpdesk medewerken zei dat ik de zelfde dag nog een mailtje zou krijgen met verder info/voorstel.
De medewerker zou dit probleem ook intern bespreken omdat het om een nieuwe tv gaat, ben ervan uitgegaan dat dit zou gebeuren.
Heb geen mail gekregen en heb op 15 juli weer gebeld met mediamarkt en kreeg te horen dat de medewerker geen notitie heeft gemaakt met mijn klacht. (Voel me niet serieus genomen te zijn door de medewerker.)
Heb gelijk aangegeven dat ik dit zeer teleurstellend vindt.
Het gaat om een nieuwe tv die nog geen 2 uur aan heeft gestaan.
Vandaag weer gebeld met de vraag of ze vandaag kunnen aangegeven van de status reparatie.
Mediamarkt blijf bij de reparatie voorwaarden van 20 tot 30 dagen.
Ze kunnen niks betekenen voor mij, ik moest rustig afwachten/

Als mediamarkt vandaag met een oplossing/voorstel kom, dit ivm privé omstandigheden en omdat het met de vakantie zodat de kinderen normaal naar de tv kunnen kijken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Besuje