Klacht: Nieuwe telefoon werkt niet, wordt niet geholpen

op 28 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

21 april 2016 heb ik bij jullie een nieuwe telefoon gekocht en een abonnement afgesloten. De telefoon werkt niet naar behoren en het wordt steeds erger. Ik ben meerdere malen bij de service balie geweest en omdat er geen leen toestel beschikbaar was werd mijn nummer opgeschreven zodat ze mij zouden bellen zodra deze beschikbaar was.
Viermaal ben ik bij de service balie geweest.
Steeds werd ik afgescheept met dat ze mijn nummer hadden staan en er nog geen leen toestel beschikbaar was.
Ook als ik aangaf dit schandalig te vinden en een klacht ging indienen had dit geen enkel effect, tot grote frustratie.
Het is toch schandalig dat ik al 5 maanden lang met een telefoon loop die niet goed werkt. Want dit werd wel degelijk bevestigd dat het inderdaad niet goed was en hij opgestuud moest worden.
En het word steeds erger met de telefoon ik ben nu echt boos en vind het schandalig.

- Ik wil een nieuwe telefoon uitzoeken, als schade vergoeding.

- Ik wil dat alles wordt overgezet zodat mijn telefoon gelijk geheel
uitgerust is zoals het was. (deze service heb ik ook bij jullie op 21 april
laten doen).

- Gaat jullie hier niet mee akkoord dan wil ik een maand de tijd om
ergens anders een telefoon te kopen.

- En mijn geld voor deze telefoon terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Anast

2 maanden geleden - Waarom wordt mijn klacht niet in behandeling genomen?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anast