Klacht: nieuwe klant ,

op 26 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kan niet in kontakt komen met nuon ondanks mails , brieven en telefoon wachttijd 30 dagen

Gewenste Oplossing:

zo vlug mogelijk overstappen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 27 januari 2014 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mherpeli,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de lange wachttijden. Het is momenteel drukker dan verwacht, bedankt voor uw geduld.
Op 20 januari heeft u contact gehad met onze Klantenservice. Kunnen wij via deze weg nog iets voor u doen? Wilt u dan uw vraag sturen naar webcare@nuon.com. Dan helpen wij u graag.

Met vriendelijke groet,
Tanja
Nuon

Heeft op 27 januari 2014 om 15:58 geantwoord

klacht niet opgelost na 27 dagen wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Nuon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mherpeli