Mijn Klacht:
Net na diverse telefoontjes de telefoon opgehangen, furieus en trillend inmiddels. Kan wel zeggen dat nog geen enkel bedrijf mij zover heeft gekregen dat ik inmiddels trillend en met tranen in mijn ogen een klacht zit te typen. Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone, ruime tijd van tevoren. Nl. eind februari, begin maart, voor een telefoon die moet ingaan op 4 juni. Nu krijg ik in april al een bericht dat ik mijn nummer is overgenomen per 30 maart. Hierop bel ik tja… eea gaat niet helemaal goed, u zit met het probleem dat Vodafone is overgegaan op een nieuw systeem. Ok. ik wacht geduldig af. Vanaf eind april bel ik met regelmaat. Toestel is niet leverbaar, eea hangt op nummerbehoud, systeemovergang is niet goed gegaan. Eind mei… noodoplossing, abonnement gaat in per 8 juni. Op die dag, niet eerder kan ik een tijdelijke sim kaart halen in de winkel. Belachelijk echt! In deze tijd, maar goed ik wil bereikbaar blijven dus eerder van mijn werk weg om nog op tijd een simkaart te kunnen regelen. Toen ook later weer gebeld voor de telefoon, nou nu weer max. 5 a 10 werkdagen. Net de telefoon opgehangen na een zeer oncomfortabel gesprek met iemand die geen toezegging kan doen, mij alleen maar weer om geduld kan vragen, mij niet kan doorverbinden, met mij spreekt alsof ik een klein meisje ben. Ik ben tot op heden nog nooit lelijk geweest met een van uw medewerkers, sterker nog tot nu toe zelfs nog bedankt dat ik met zoveel rust en begrip jullie probleem aanhoor. Nu is de maat vol. Ik moet maar geduld blijven houden, niemand kan mijn probleem oplossen, hiermee is Vodafone al maanden mee bezig. Zelfs het stukje nummerbehoud zijn jullie al vanaf eind april mee bezig. Dat zelfs ik nu mijn geduld ga verliezen en alleen maar geduld moet houden is klaar. De afdeling die mij zou kunnen helpen, kan ik niet spreken. Een leidinggevende kan ik niet spreken. Ik ben juist naar Vodafone teruggegaan voor de service. Ik kan wel zeggen ik ben daar echt zwaar teleurgesteld in. Vodafone maakt van hun probleem nu mijn probleem, ipv excuus word behandeld als een klein meisje die maar geduld moet hebben. Ik heb al bijna vier maanden geduld en inmiddels ben ik er klaar mee.
Gewenste Oplossing:
De telefoon die mij beloofd is, met spoed nu uitleveren, lukt deze telefoon niet, geef dan een andere telefoon, uiteraard in overleg.
Maar dat Vodafone een systeemprobleem heeft, is echt niet mijn probleem en ik ben er inmiddels echt klaar mee dat het tot mijn probleem wordt gemaakt.
Mijn telefoonkosten die ik tot nu toe heb zullen worden vergoed. Die toezegging is mij in een eerder gesprek gedaan, verwacht ik ook geen problemen mee. Die zal ik tzt wel indienen.
En ik verwacht inmiddels een tegemoetkoming van Vodafone om een fout waar ik absoluut niets aan kan doen recht te zetten. Hoe mag Vodafone zelf verzinnen maar inmiddels verwacht ik wel een aardige oplossing.
Kan Vodafone mij nu niet binnen een hele korte termijn een oplossing bieden, dan wil ik dat Vodafone mij helpt om mijn nummer over te brengen naar een andere provider die wel zijn zaken op orde heeft. Uiteraard zal dit in overleg met mij moeten gaan, want ik wil dan zelf wel even eea kunnen regelen.