Klacht: niets willen verkopen

op 24 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Afgelopen zondag kwam ik in de keuken en was mijn inbouwkoelkast bevroren. IK na 13.00 uur naar de Media Markt in Centrum Arnhem. Kom op de 1e verdieping waar de koelkasten staan en er staan 3 medewerkers te kletsen met elkaar.
IK vraag vriendelijk ” wie van de heren wil mij helpen want ik kom een koelkast kopen”. Een van de heren antwoord ” mevrouw ze hebben een levertijd van 3 weken” waarop ik verbaasd reageer ” hoe kunt u dat nu al weten terwijl ik niet eens heb aangegeven wat voor een koelkast ik wil kopen” er werd gereageerd met ” koopt u maar via internet dan duurt het 2 weken” . Op de vraag of ze me dan even wilde helpen werd negatief gereageerd.
Media markt ziet mij niet meer als klant, als je nog niet eens wilt luisteren naar je klant dan verdien je geen klanten.

Maandagochtend via Coolblue een koelkast besteld (die ik ook op de website van Media Markt had gezien maar daar ga ik niet meer kopen) aangevinkt dat ik hem graag geïnstalleerd wilde hebben en ruim 1,5 uur later werd ik gebeld of ik hem welke dag mij schikte (zelfs de volgende dag was mogelijk).Keurig geïnstalleerd door Coolblue en een dag later nog gebeld of alles naar wens was verlopen de chauffeur zicht netjes had voorgesteld en of ook de oude koelkast en het verpakkingsmateriaal was meegenomen.
Dat noem ik nu eens klant vriendelijk

voor Medica markt niet meer van toepassing.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NathalieM1966