Klacht: Niets ontvangen wel een rekening

op 22 mei 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik kom er niet uit met klarna ik heb gebeld ik heb geschat ik krijg een rekening maar heb niets ontvangen ik heb geen rekening openstaan in mijn klarna app ik heb geen track en tracé nummer ontvangen waar mijn pakje zou zijn klarna wil mij niet het telefoon nummer geven van het bedrijf waar de rekening vandaan komt ik sta met mijn rug tegen de muur ik wil graag hulp er is iets mis gegaan en ik wil graag dat deze rekening geannuleerd word en dat ik geen aanmaningen meer krijg klarna moet maar contact opnemen met het bedrijf of mij het telefoon nummer geven zodat ik er zelf achter aan kan

Als deze rekening geannuleerd word en uitgezocht word hoe het zit

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht mamsiemarja

3 maanden geleden - Mijn klacht is inmiddels opgelost maar niet door klarna ze werken totaal niet mee om het op te lossen ik wil nooit meer zaken doen met dit bedrijf ze moeten nog veel leren daar

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 25 mei 2020 om 12:02 geantwoord

Beste Marja,

Bedankt voor je bericht. Goed om te vernemen dat je probleem inmiddels is verholpen.

Wanneer je een bestelling nog niet hebt mogen ontvangen kan je de factuur via onze app of website pauzeren. Zo heb je de tijd om dit samen met de winkel op te lossen zonder dat je herinneringen krijgt.

Mocht je er tijdens die periode niet uitkomen krijg je een e-mail van onze onderzoeksafdeling die je hier dan verder mee assisteren.

Het is voor niet mogelijk een factuur te annuleren, dit is iets wat de winkel zal moeten doen waar nodig.

Groet,

Michel

Heeft op 25 mei 2020 om 12:23 geantwoord

Mijn aankoop stond niet in de app en ik ben 2dagen bezig geweest om te achter halen waar om niet maar ondertussen wel gesommeerd te betalen voor iets wat ik nooit heb ontvangen nooit meer klarna voor mij

Alle klachten die gemeld zijn door mamsiemarja