Klacht: Niets besteld bij Wish ,2 klarna facturen ongevraagd met mijn gegevens.

Nietbesteld27 op 26 april 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik zou zogenaamd bij Wish, voor 1factuur€46,- en 1factuur €103,- besteld hebben .
Ik heb nog nooit iets bij Wish besteld,ook geen pakketjes aan deur gezien, maar straks zeker wel als wanbetaler te boek staan!!
Ik ga géén rekeningen natuurlijk betalen voor iets waar ik geen enkele weet of schuld aan heb!!

Ik ben tevreden als alle in dit geval 2 facturen vernietigd worden verklaard.
Ik uit Klarna en alle achteraf betalen systemen verwijderd ben .(nu het geval factuur wishklarna)
Zodat ik straks niet onterrecht als schuldeiser bij een instantie te boek sta ,door derde.
Ik betaal alleen via ideal als ik iets online koop.

afz I.Leijten
Ps. Emailadres:[email protected]

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 28 april 2020 om 09:41 geantwoord

Beste I.Leijten,

Bedankt voor je bericht.

Heel vervelend om te vernemen dat je facturen hebt ontvangen voor bestellingen die je niet geplaatst hebt.

Hier kan sprake zijn van identiteitsfraude en dat nemen wij natuurlijk zeer serieus. Daarom willen wij je dan ook adviseren contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 020-8082852. Onze collega's daar kunnen dit met je doornemen en tot een oplossing komen.

Klacht.nl maakt geen deel uit van Klarna en kan door ons dan ook niet gebruikt worden om inhoudelijk in te gaan op je vraag of inhoudelijke informatie te verschaffen. Dit ook aan de hand van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) .

Groet,

Michel