Klacht: Niet willen betalen

op 28 juni 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Na autonongeval 2 jaar geleden doordat iemand achterop reed terwijl ik stilstond voor stoplicht. Auto totalloss en passagier door ongeval en operatie baan kwijt en bestuurder verschoven nekwervel is niks aan te doen en kan niks meer in huishouden. Nu zegt NN alles wat die mensen hebben komt niet door ongeval .Zoveel onkosten al gemaakt en al jaar 500 euro pm minder in loon en nu naar de wga op 37 jarige leeftijd. Heb contact gehad met regionale krant en sbs6 . Als we over 2 weken nog niets hebben zoeken we daar weer contact mee. Schande hoe hun mensen behandelen. Fam pruijmboom

Als ze onderhand eens komen met een oplossing uitbetaling want worden nog dagelijks herinnerd aan het ongeval waar we bijna aan onderdoor gaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Beste Chris, Op basis van de gegevens die wij van je hebben ontvangen op deze website kunnen we het dossier niet vinden. Kun je (via privébericht/opmerking) ons meer informatie geven over het dossier zodat we er naar kunnen laten kijken? Groet, Roy Nationale-Nederlanden Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Chris80