Klacht: Niet verzekerd wel een contract

op 25 januari 2014 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Dag meneer, mevrouw,

Weet even niet waar ik moet beginnen met mijn klacht. Ben even zwaar teleurgesteld en ook boos over mijn contract met Vodafone. In juni mijn Iphone 5 gekocht in Zwolle. Een vodaone red B met verzekering voor het toestel en haal en brengservice. Helaas is mijn toestel stuk op 15 december. De touchscreen doet het niet meer. Op 22 december heb ik contact met vodafone en Belcompany in Heerlen. Daar krijg ik nummers om de verzekering te bellen. Op 23 december zijn ze bereikbaar maar daar blijk ik niet geregistreerd te staan. Ook blijkt dan dat over het eerste half jaar mijn korting niet is verrekend op mijn abonnement. Ik baalde erg van en was zeer teleurgesteld. Ik dacht het goed geregeld te hebben maar nee dus. Ik sta met lege handen en ook kan ik geen vervangend toestel krijgen omdat ik geen claim kan indienen.
Gelukkig neemt het filiaal in Heerlen de moeite om het te veranderen en dit te regelen bij het hoofdkantoor. Het duurt wel erg lang bij VOdafone en tot die tijd heb ik nog niets. NU is de verzekering aangemeld en vanochtend bel ik naar ze toe. Omdat mijn toestel het laatst is gebruikt op 14 december kom ik niet in aanmerking voor de verzekering. Wat nu? Ik sta met lege handen vanwege fouten in het filiaal van Zwolle. Belcompany in Heerlen had kunnen voorzien dat dit ging gebeuren met de verzekering. Nu ga ik wel achteraf zes maanden verzekering betalen terwijl ik daar niets voor krijg.

Reparatie op zeer korte termijn, vervangend toestel Iphone 5 betaald door Vodafone

Alle klachten die gemeld zijn door Anieke75