Klacht: Niet uitkeren geld arbeidsongeschiktheidsverzekering!

op 24 augustus 2016 over Loyalis Verzekeringen in de categorie Verzekering

Na contact opgenomen te hebben met de Consumentenbond, dien ik bij jullie een klacht in aangaande mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering (polisnr. 620818025/sm). Na telefonischcontact met een van jullie medewerkers heb ik d.d. 10 augustus 2016 een brief van jullie ontvangen. Deze brief vermeld de reden waarom jullie niet tot uitkering overgaan. (Klantnummer 220165513)
Ik ben collectief via het Ministerie van Financiën eerst bij OHRA tot 1 april 2010 verzekerd geweest. OHRA heeft deze verzekering overgenomen en jullie hebben deze verzekering voortgezet. IK HEB DIT ZELF NIET BESLOTEN!!!!
Volgens de Consumentenbond is dit geen reden voor jullie om NIET tot uitkering over te gaan. Ook al ben ik, volgens jullie, per 1 januari 2010 ziek geworden. Ik heb in 2015 nog premie betaald. Jullie schuiven me door naar de OHRA en deze willen ook niet uitkeren.
Van wie kan ik nu de service verwachten, zoals jullie in jullie reclames vermelden. Nogmaals ik ben het niet met jullie standpunt eens en zal het niet laten om verdere stappen te ondernemen, want ik heb jaren premie betaald en krijg nu niks vergoed! Het is voor mij nu een principe kwestie geworden. Ik hoop dat ik spoedig antwoord (schriftelijk) van jullie mag ontvangen.

Als Loyalis doet wat ze claimen te doen en tot uitkering over gaan!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Loyalis Verzekeringen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Loyalis Verzekeringen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A.A.J. van Breugel