Klacht: Geen waarde weergegeven

op 19 oktober 2016 over Loyalis Verzekeringen in de categorie Verzekering

Op 22 september heb ik een eerste inleg gedaan in een ZZP pensioen van Loyalis. Daarna verschijnt er een melding dat de waarde van die inleg wegens een technische update tot 18 oktober niet kan worden weergegeven. Op 19 oktober gebeld en men weet niet wanneer de waarde weer online kan worden weergegeven.
Dit is geen goede binnenkomer van Loyalis.

Wanneer ze gewoon doen wat ze zeggen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Loyalis Verzekeringen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Loyalis Verzekeringen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Loyalis Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Loyalis Verzekeringen

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:17 geantwoord

Dit is inderdaad geen goede binnenkomer en dat vinden we jammer. Het blijkt dat er eenmalig noodzakelijk onderhoud moest plaatsvinden aan de pagina, dit duurde onverhoopt langer dan gepland. Helaas is de communicatie op onze website hier niet op aangepast. Dit hebben wij direct gedaan op basis van jouw melding. Daarnaast is de pagina inmiddels weer beschikbaar.

Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag. Wij willen je in ieder geval hartelijk danken voor je reactie. Daardoor kunnen we actie ondernemen om te zorgen dat dit probleem in de toekomst niet nog eens gebeurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Uiterwaal