Klacht: NIET UITBETALEN BEURS PENSIOEN PLAN

op 01 augustus 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Beste BEMADYAN, Bedankt voor je bericht. Om de polis te beëindigen, diende je hypotheek eerst te worden omgezet naar een andere vorm zodat de verpande verzekering vrij kon worden gegeven door de hypotheekverstrekker. De omzetting van je hypotheek is in juli van dit jaar afgerond. Op 22 juli 2016 heeft de hypotheekverstrekker toestemming gegeven voor de ontpanding. De verzekering kan nu afgekocht worden. Je geeft bij de gewenste oplossing aan "NIET MEER". Bedoel je daarmee dat je de verzekering toch niet wenst te beëindigen? Ik hoor graag van je. Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Reactie van de melder van de klacht BEMADYAN

1 jaar geleden - was foutje. is aangepast wil onmiddelijke uitbetaling plus rente , dit duurt nu al 8 maanden. wordt er gek van

Reactie van de melder van de klacht BEMADYAN

1 jaar geleden - verpanding was er al lang af .Maar door jullie late reacties (niet op tijd reageren) kwam de vepanding er weer op Had niets te maken met de hypotheek omzetting.

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Beste BEMADYAN, Dat is prima. Ik ga mijn best voor je doen om ervoor te zorgen dat de uitkering nu zo snel mogelijk plaatsvindt. Je hoort deze week meer van mij, goed? Groet, Eva, Webcare NN

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Hallo BEMADYAN, Je afkoopverzoek is vandaag afgerond. het bedrag staat binnen 2 tot 3 dagen op je rekening. Je ontvangt nog een bevestigingsbrief van ons. Heb ik je hiermee verder kunnen helpen? Groet, Eva

Reactie van de melder van de klacht BEMADYAN

1 jaar geleden - Hoop dat het klopt

Reactie van de melder van de klacht BEMADYAN

1 jaar geleden - Geld ontvangen.Alleen is het te weinig. Op 2 december 2015 is na mijn afkoop verzoek de waarde berekend op €9376,32 Ik heb echter maar € 8.843,29 ontvangen, Een verschil van € 533,03. Plus nog alle premie die in de tussen tijd nog betaald is. Waar is dat geld gebleven ??

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 03 augustus 2016 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:08 geantwoord

In de brief staat verder niets en alleen het algemene nummer
mis nog steeds €533,03 wel is de betaalde premie terug gestord vanaf januari tot nu,Heb afgelopen donderdag gebeld en zou vrijdag terug gebeld worden,Tot op heden nog niets gehoord,Gaat weer lekker daar bij jullie

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Beste BEMADYAN, Wat vervelend dat je niet bent gebeld vrijdag. Dat is niet zo netjes van ons. Sorry daarvoor. Ik heb contact gezocht met mijn collega's van de afdeling Leven om na te vragen hoe het zit. Zodra ik meer weet, kom ik weer bij je in de lucht, goed? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Bericht van Nationale Nederlanden

1 jaar geleden - Hallo BEMADYAN, Mijn collega heeft een en ander uitgezocht en maakt morgen het verschil met rente aan je over. Het bedrag staat dan binnen 2 tot 3 werkdagen op je rekening. Heb ik je hiermee verder kunnen helpen? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door BEMADYAN