Klacht: Niet thuis

op 12 oktober 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakket is vandaag afgeleverd bij mij thuis.. helaas was ik zelf niet thuis en hebben ze mijn pakket bij het POLLO ALMERE afgeleverd.. nu heb ik gezegd dat ze het nog een keer moeten aanbieden bij mij thuis want het pollo almere is een halfuur fietsen van mijn huis af..terwijl er 5 min van mijn huis een Albert heijn zit. hier heb ik helaas geen tijd voor en ik moet mijn pakket voor vrijdag in huis hebben..

Wanneer mijn pakket vandaag nog of bij mij of bij mijn buren word afgeleverd mijn buren zijn namelijk al de hele dag thuis

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 11:45 geantwoord