Klacht: niet te contacteren

op 06 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestelde onlangs een pakket bij Exota NDL- King Louie. Ik had mijn oud adres nog staan en de koerier wilde het pakket niet aan mijn huurder afgeven ( hoewel zij zei dat ze me dit zeker kon bezorgen) Nu wil ik UPS contacteren, maar dat lukt dus voor geen meter. Je kan op de site kiezen om te mailen, maar dat spoor loopt telkens dood en het nummer dat je kan bellen is een robot die je je een hele reeks keuzes laat doorlopen en je de helft van de tijd ‘niet heeft begrepen’ Als je (tegen betaling) dit hele gesprek met heel veel geduld hebt doorlopen, kom je nog nergens uit. Ik vind dit echt heel erg frusterend en erg dat zo’n groot bedrijf niet te contacteren valt voor een gewone mens.

1) mijn pakje tijdig en zonder nog eens verzendkosten te betalen, aankomt
2) er een manier is om in de toekomst het bedrijf te kunnen contacteren als er iets niet in orde is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 078-250877. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Jill Heremans

3 maanden geleden - Hallo, Is dit de nummer die u nodig heeft ; 1Z1496516892155486 Ik heb ook naar de site van de kleren gemaild en zij zeggen dat zij jullie gecontacteerd hebben en het nieuwe adres hebben doorgegeven. Het zou morgen geleverd worden. Als dit klopt, ben ik uiteraard zeer tevreden. Mvg Jill Heremans Stokt 14 2400 Mol

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 juli 2017 om 08:42 geantwoord

Heeft op 07 juli 2017 om 08:45 geantwoord

Dat had de bedoeling geweest, ja. Zo was het mij ook gezegd door de medewerkers van King Louie zelf. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik deze morgen een mail kreeg van Track and Trace dat mijn bestelling onderweg is, naar Keulen in Duitsland!!!!! Hoe kan dit nu weer? Ik heb het er zo mee gehad!!!!!!!

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemorgen, Het pakket is, omdat het naar een ander center is Belgie moet gaan, via Keulen gestuurd maar zal vandaag gewoon in de uitlevering gaan. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Jill Heremans

3 maanden geleden - Sorry dat wist ik niet. Ik heb het net in prima staat ontvangen! Sorry voor de last! Mvg Jill Heremans

Alle klachten die gemeld zijn door Jill Heremans