Klacht: niet serieus genomen worden

op 30 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze wil steed de bar monteren op de dag die ik niet wil hebben

Gewenste Oplossing:

Als ik de bar ook gemontert wordt op de dag die mij uitkomt en vanaf begin opgegeven heb en mij in een kort temij laat weten
Niet naar 48 uren een mail sturen met de datum die ik niet wil hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste mevrouw Fu, Dank u wel voor uw bericht. Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en ik begrijp dat het contact via mijn collega's in het filiaal verloopt. Zij zullen u ook een terugkoppeling geven en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 12 juli 2016 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Fu,

Ik heb zojuist van mijn collega's van de planning vernomen dat u een afspraak heeft gepland voor aanstaande maandag 18 juli voor de plaatsing van uw keuken. Excuses voor de ervaren ongemakken. Ik ga ervan uit dat uw keuken naar wens geplaatst gaat worden!

Met vriendelijke groet,

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door minchu