Klacht: Niet serieus genomen als starter

op 12 september 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wordt helaas niet serieus genomen, en onredelijk behandelt, we willen en bedrijf overnemen, ondernemingsplan gemaakt en in geleverd, in eerste instantie werd deze goed beoordeeld, op de gespreken daarna werd er geen vragen meer gesteld alleen maar verteld we doen het niet, als je om uitleg vraagt, kregen we niet eens een normaal antwoord, raar dat ze gewoon niet luisteren naar klanten die iets willen gaan doen. zo komen we nooit in een goed draaide economie.

Gewenste Oplossing:

Naar de klant luisteren, en normaal antwoorden geven, en alle zaken die banken op internet schrijven dan ook uitvoeren, daar groeien de bomen tot aan de hemel, maar als je ze nodig heb zijn ze er niet voor je.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WBs