Klacht: niet reageren en afspraak niet nakomen

op 04 december 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Goedemorgen ik ben heel ontevreden ik heb met eneco een betalingsregeling afgesproken en hierin zouden nog wat dingen uitgezocht worden door mevrouw Lazrak helaas geeft ze taal nog teken op de emails die ik verstuur en het telefoonnummer wat ze heeft gegeven werkt niet. ze zou iets voor mij uitzoeken bij DAS Incasso betreffende een betaling naar hun gedaan voor een regeling, Ze zou de betalingsregeling volgende maand laten ingaan en heb een mail gekregen dat het deze maand al in is gegaan ik heb met haar mijn situatie besproken en deze regeling is niet conform de afspraak die ik met haar heb gemaakt het wordt letterlijk en figuurlijk zo door mijn strot geduwd ik wil echt dat deze hele situatie geregeld gaat worden ook met terugkoppelingen zo niet ga ik een stap hoger

Wanneer men zich aan de afspraken houd en hier netjes een terugkoppeling over geeft

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 18 december 2017 om 12:31 geantwoord

Beste,

Mijn collega mevrouw Lazrak heeft uw klacht in behandeling. Zij heeft u een aantal keer geprobeerd te bellen en u niet bereikt. Op 7 december 2017 heeft u een e-mail gestuurd waarin zij vraagt of u contact met haar wilt opnemen. Wilt u zo spoedig mogelijk contact opnemen met mijn collega?

Audrey
Eneco Webcare