Klacht: NIET opgelost Scharnier van deur afgebroken AEG warmtepompdroger

op 13 februari 2018 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Via deze site hadden wij een klacht gemeld over de waardeloze service van AEG / Electrolux.
(https://www.klacht.nl/aeg/klacht/scharnier-van-deur-afgebroken-aeg-warmtepompdroger-2/)
We hadden gehoopt op een coulanceregeling of een oplossing. Afgezien van het feit dat er op het internet overal ellende met deze AEG scharnieren staan, begrijpen wij totaal niet dat na hun waardeloze reactie er staat: Klacht opgelost. Dat is toch helemaal geen oplossing?

Als Electrolux met een coulanceregeling komt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 13 februari 2018 om 14:24 geantwoord

Ons antwoord blijft hetzelfde als bij uw andere klacht. Wij plaatsen onze reactie maar geven niet aan dat de klacht is opgelost.

Onze apparaten en onderdelen zijn continue aan verandering onderhevig. Dit betekent niet dat een eerder gebruikt onderdeel niet goed is.
U heeft gebruik gemaakt van onze servicedienst en in dat geval betaalt u ook voorrijkosten en arbeidsloon naast de onderdeelkosten.
Wij zien geen reden om u tegemoet te komen in de gemaakte kosten en verzoeken u zorg te dragen voor betaling van de openstaande factuur.

Heeft op 13 februari 2018 om 14:41 geantwoord

Electrolux / AEG meldt in de reactie:
\"Onze apparaten en onderdelen zijn continue aan verandering onderhevig.\"
Dat is inderdaad ook niet zo verwonderlijk met deze waardeloze kwaliteit!
Het is heel onbeschoft om producten te maken die maar een paar jaar mee gaan en dan flink te gaan verdienen op reparatie en onderhoud, over de rug van de consument.
Daarnaast is er van te voren geen prijsopgave gedaan en worden wij achteraf geconfronteerd met een torenhoge factuur. Met 30 jaar ervaring in het bedrijfsleven kunnen wij wel stellen dat AEG / ELECTROLUX het meest waardeloze beroerde merk is wat er momenteel (helaas) nog bestaat. DEZE KLACHT IS DUS NIET OPGELOST!

Alle klachten die gemeld zijn door McPJohn