Klacht: Niet opdagen bus

op 07 september 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,
Lijnbus 2 in Breda richting centraal station is niet komen opdagen om 6.48 waardoor ik nu mijn trein mis naar college toe. Ik stond al om 6.40 te wachten aangezien hij meestal veel te vroeg is.

Gewenste Oplossing:

Wanneer bussen gewoon komen opdagen op de gestelde tijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Bedankt voor je bericht. Ik zie in het systeem staan dat lijn 2 rond dat tijdstip voor een gedeelte is uitgevallen. Helaas kan ik geen oorzaak van de uitval achterhalen. Ik ga ervan uit dat dit eenmalig is geweest en dat je morgen om 6.48 uur weer gewoon met de bus kunt reizen. Onze excuses voor de vertraging en het ervaren ongemak. Groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 september 2015 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uitleg gegeven en excuses aangeboden ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door R.j.m